KEITÄ OLEMME?
Seurakuntamme Ähtärissä on pieni ja kotoisa yhteisö. Olemme pitäneet kristillistä sanomaa esillä jo vuodesta 1938. Pyrkimyksenämme on toimia kaupunkimme ja siellä asuvien ihmisten parhaaksi. Olet lämpimästi tervetullut tutustumaan seurakuntaamme ja toimintaamme. Tiedot tilaisuuksista löydät nettisivuiltamme kuukausiohjelmasta sekä Facebookista ja Instagramista.
MIHIN USKOMME?
Uskomme Jeesukseen Kristukseen, koko ihmiskunnan syntien sovittajaan. Toivomme mahdollisimman monen löytävän aidon henkilökohtaisen uskon ja suhteen Jeesukseen. Olemme vakuuttuneita siitä, että Jeesuksen kanssa ihmisen on hyvä olla jo tänään. Uskon päämäärä on iankaikkinen elämä, Jumalan armolahja Jeesuksessa Kristuksessa.
KUKA VOI TULLA?
Tilaisuutemme ovat kaikille avoimia. Toimintamme koostuu mm. rukousilloista ja sunnuntain Jumalanpalveluksista. Myös lapsille ja nuorille järjestetään omaa toimintaa. Olet aina lämpimästi tervetullut tilaisuuksiimme!